.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهادت یک جانباز پس از 87عمل جراحی+عکس

محمدحسين در سوم خرداد ١٣٤٢ در خرمشهر چشم به جهان گشود و در نوجوانى به فعاليت ديني و مبارزاتي پرداخت و در استانه مبارزات مردم تمامى وقت خود را صرف پيروزى انقلاب اسلامى نمود همراه انقلابيون جوان به مبارزه عليه جدايي طلبان پرداخت وبا شروع جنگ تحميلي در نقش يك بسيجي بي ادعا از ميهن اش دفاع نمود .

اولين جراحتها ازت ركش خمپاره هاى صداميان در حومه ابادان نصيبش شد و سپس موج انفجار و اندك زمانى گذشت كه  پرونده جراحت شيميايى اش در بيمارستان ابادان تشكيل شد. گويا سهم محمدحسين از روزگار زجر و شكنج و خنده هاى پر اميدش بود كه صبر و استقامت را در او رقم ميزد .

قريب هشتاد عمل جراحى و قطعي دو پايش تمام دارايى او از زمين و زمان است . حالا ارثيه اش شده كلمات و خاطراتى به طنز و اميد و جسارت كه در سينه و زبان هم رزمندگانش مى چرخد.همين ديروز در بيست هفت شهريور كه به بيمارستان رفت به خنده ميگفت ميروم از هشتاد و هفت عمل جراحى خلاص بشوم كه براستى خلاص ش.

وقتى به حسينيه اش در نازى اباد قدم بگذارى كسانى هستند از مردم خاكى دور اطراف كه حكايتهاى قريبى برايت بازگو ميكنند از علاقه محمدحسين به حضرت رقيه و گريستن هايش و از علاقه اش به طب گياهى كه سالها به مطالعه پرداخته بود تا برخى امراض كه خود زجرش را تحمل كرده بود را  مداوا كند و اشعارى از جنس عرفان كه در پناه ان دردهايش را تسكين دهد و دو كتاب نوشته شده اش درباره يقين و كلام يكى بنام شرح اسما الحسنى و ديگرى اللوامع المحسنيه و دهها تقرير از درسهاى فرزانه هايش ايات عظام شبيري زنجانى  ، منتظرى ، وحيد خراسانى و ميرزا جواد تبريزى.
اگر به سر دلبران كه وب سايتش است سري بزنيد به گستردگى شخصيتش پي مي بريد علايقش را مى بينيد كه نا تمام است از شعر و عرفان و هستى شناسي تا خواص گياهان و عشق به خرمشهر . شهرى كه در ان زاده شد و قرار است فردا پنج شنبه به خاك عشاق اين شهر وصال يابد .روحش شاد و در پناه فرشتگان قرب الهى


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.